Frida LK

Alla inlägg den 14 mars 2009

Av L Keinström - 14 mars 2009 21:38


Hej alla glada eller något?

Allt jag skrev försvann just så jag är inte så peppad på att skriva om det, men men nu sitter min syster och tittar vad jag skriver haha, idag när min bror kom så var jag upprörd men men var väl mer eller mindre lite otrevlig mot brorsans syster och hans kompis.. såg matchen och vi vann 5-2 tror jag? Så ja vi vann allafall! PERFEKT ! ! ! ! ! Efter det grillade brorsan fläskfilé och så gjorde vi potatisgratäng och sallad och det blev super gott! Alla andra drack gott och jag drack mjölk vilket jag ÄLSKAR ! guuudd så gott det är, jag skulle typ dö om jag inte tål det.. jaja maten var iaf skit god! Nu sitter vi och dricker och alkoholen börjar kännas av, men men nu måste jag rädda musiken, min bror styr den just nu, kanske bli m&f ikväll får se... tror det iaf, men men nu sitter jag och min syster och pratar och ska gå ut till våran storebror och våran pappa. Ha det så bra, och "moder theresa" knulla inte ikväll!

Av L Keinström - 14 mars 2009 12:08


DET HAR SLUTAT SNÖ! WIHOOOO!!!!


Jag och min syster pratar,


Hon - Vem ska du ha barn med när du blir stor?
Jag - hur fan ska jag veta det? Ska du ha barn när du blir stor?

Hon - Jag vet inte jag tror inte det.

Jag - Varför inte?
Hon - Men jag vill inte knulla...


Sen hej och hå så tog hon en snus av mig men de börja svida och nu kliar hon mig på ryggen och ger mig massage, hon är väldigt söt ibland! :D

Av L Keinström - 14 mars 2009 00:50


Jag har inget intressant att skriva... den här dagen har typ varit en av de jobbigaste dagarna här. Jag har varit så sjukt rastlös, att titta på tv efter 7 dagars tvtittande är inte så där jätte peppande. Att spela kort är inte heller så super kul just nu. visst det är roligare än ingenting, men åhh.. spelade Hjärter 7 som de heter här. A hade väntat hela veckan på att få spela det igen så det blev så, hon är allt bra söt. jag kände ingen pepp för något och gör inte det heller. Jag tittade mig i spegeln och insåg att jag var likblek så ja vad gjorde jag, ingenting precis det jag har gjort exakt hela dagen.


Testade Hannahs rosa jacka idag, haha det är så roligt när jag kan ha min systers kläder :D Och så har jag då fixat med datorn hade gjort det så bra i tvrummet och allt men då är telefongrejen i väggen åhh jag orkar inte ens förklara, det slutade med att jag sitter i hallen idag igen, dock dubbelt så mycket skönare än vad jag gjorde igår, diskmaskinen slutade just låta så nu har jag bara tvn i farsans rum som han glömde slå av och hans snarkningar.. jag är trött faktiskt och hoppas till gudarna att vi ska dricka imorgon! Min bror kommer ju imorgon, får se hur det går..


Pratade med mamma idag och hon började ställa konstiga frågor.. Det tycker jag inte om men det är ju min mamma och hon ska väl vara lite jobbig ibland antar jag. Nej nu ska jag typ gå och sova, är helt död efter min och syrrans "roliga timme" eller nått haha både jag och hon skratta så vi fick ont i magen usch jag är trött och borde sova, jag ska sova.. snart, snart. Men hörrni skål på er som festar och godnatt till er som ska sova, och ja hej!

Presentation


Frida Lundebring Keinström

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards