Frida LK

Alla inlägg den 5 mars 2009

Av L Keinström - 5 mars 2009 19:07

livet är underbart =)


Igår var det inflyttningsfest och jag hade riktigt kul! Sen åkte jag till min lilla vän och myste där och sen kom min stjärna och hämtade mig och så myste jag där. Vaknade imorse av att huvudet inte alls mår så bra men jag får skylla mig själv. Idag har jag träffat Ewelina :* hon kommer snart dessutom =) mycket trevligt :D Är hemma hos en nära vän just nu och ser vänner. Imorgon åker Ewelina till Östersund, jag till Rimbo och Nadia till Göteborg.. Av alla ställen så skulle jag vilja vara i Göteborg men det blir ju inte riktigt så har praktik hos pappa. helt underbart! Ska träffa min syster på söndag tror jag och på lördag har jag planerat att festa med farsgubben! Så vi ses om 5 veckor eller något sånt. tre veckor i Rimbo och två i Byske. Jag skriver inte något intressant egentligen. Bara att det är jävligt skönt med lov, jag behövde ett! Så himla skönt att kunna sova ut på morgonen. Snart kommer nog Ewelina eller om två timmar! Ha en trevlig kväll :*



You have been my role model for many years and always will be!

Presentation


Frida Lundebring Keinström

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards