Frida LK

Direktlänk till inlägg 9 december 2009

Snö..

Av L Keinström - 9 december 2009 16:36



Hej.

Alltså ja.. var ska jag börja?
jag har haft en otroligt kul natt med en underbar människa det är så sjukt underbart att bara få vara med denna människa... vi har då kollat på film och skrattat och funderat som två ja jag vet inte vad.. Min underbara vän har sovit där i sltuet eller ja imorse rättare sagt så himla gullig! Var faktiskt förbi en gammal vän till oss båda som vi har hatat och älskat haha och det var kul, så nästa vecka ska vi kanske ses igen :) Satt och väntade som om vi inte hade väntat nog men men vi hade inte så mycket till val.. kom till stället min vän skulle av på så det var bara att säga Hejdå och eftersom att jag är en sån otrolig tönt så rann det några tårar när vi sa hejdå... jag kom till stället jag skulel och träffade massvis med gammalt folk. Mycket trevligt faktiskt! Ja.. då kan vi väl dra min och min väns tur och ja vi ska väl inte ens prata om MIN tur den här natten / dagen..

  



Till å börja med så hade vi iinge roligt i fickan precis haha.

Sen pratade en människa en kvart för mycekt varje gång .. rätt drygt

Jag tappade bort min handväska som är ja någonstans i Sverige?

Och sen hej och hå så går min andra väska sönder så hela kroppen är fuckad..




Men som tur var så tog jag ett bad och såg lite weeds.. underbart! MEN inte slutar min TURDAG där inte nej nej... Efter att jag har lagt i balsamet oc väntar en stund och ska fylla på mer vatten i badkaret så är det SLUT VARM VATTEN så jag fick duscha av mig det sista i iskallt vatten! TOPPENBRA säger jag bara.. men jag kunde inte ha haft det bättre trots allt det här för jag har varit med en underbar människa som jag säkert skrivit 432 ggr nu men det är verkligen UNDERBART!  JAG ÄLSKAR DIG väldigt väldigt mycket! Nu ska jag försöka mixtra. eller kanske ta en vilopaus.. tror jag förtjänar det vid de här laget.. HEJDÅ



 

Jag saknar dig

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av L Keinström - 2 december 2018 20:13

6 månader har gått sen vi sa hejdå. Det värsta hejdå i mitt liv. För vi var där tillsammans, bara du och jag som hade tiden att prata och skratta. Tiden att förlåta varandra innan du tog ditt sista andetag. Paniken som jag kände då fick mig att spr...

Av L Keinström - 10 juli 2018 23:56

Det är som ett stormigt hav.Ibland slår det till så kraftigt och plötsligt och lika plötsligt blir det lugnt igen. Lugnet har jag inga problem med, det är de kraftiga.Vet bara inte riktigt hur man ändrar vädret mitt i en storm.Tills dess att jag ve...

Av L Keinström - 22 juni 2018 00:04

    För precis ganska exakt fem år sedan så gav vi varandra en godnattkram och pussades som vi brukade göra. Du bad mig att väcka dig för du skulle och jobba. Självklart gjorde jag det. Jag försökte iaf.  Tänk om vi hade vetat kvällen innan att d...

Av L Keinström - 27 augusti 2017 14:14

Ibland så är inte saker rätt.Rätt ofta, men ibland är det mer än inte rätt, mer än fel. Men jag är glad och tacksam över alla råd du gett mig, verkligen tack! Men det gör mig väldigt ledsen att din lilla tjej inte får växa upp med dig, samti...

Av L Keinström - 10 augusti 2017 16:30

      Oj vad vi hade firat om du hade varit här! Tack för att du för 7 år sedan idag gjorde min jobbiga dag till en helt underbar dag, en dag jag får minnas med glädje varje år, så länge jag lever.Jag är dig evigt tacksam för allt Emma! ...

Presentation


Frida Lundebring Keinström

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards