Frida LK

Alla inlägg den 19 december 2009

Av L Keinström - 19 december 2009 16:31



Hej allihopa.. eller ja ni få som läser min blogg!

Igår hade jag planerat en hemma kväll men det var inte alls så det blev.. en halvtimme innen bussen gick sprang jag runt i huset och letade kläder samtidigt som jag käkade middag och pratade i telefonen haha... bussen var sen som vanligt så det var bara att stå och vänta.. 15 minuter senare kom den =) Sprang in och köpte ett ciggpack åt mitt S som födelsedagspresent HAHA BRA födelsedagspresent! Tog bussen till torpet och hem till Serbasti. Han tog ungefär flera år på sig att göra sig iordning.. men efter ja typ en 1½ timme kom vi oss iväg och vi stannade till vid handlar´n och sen till Marcus som jag ÄNTLIGEN träffade efter typ två års skrivande via msn haha ;P Luigi, Elin och Lovisa var där så det blev kramande och pussande :D Jag har saknat dom allihopa.. stannade där ja i kanske 15 minuter sen tog vi våra ben och gick till Sunnanå... kallt och jävligt men det var ju ändå mitt S födelsedagsfest.. när vi var ungefär 100 meter ifrån så får jag ett sms där det står " Polisen har kommit och alla är utslängda " men vi fortsatte att gå för att få lite värme.. stod i en trappuppgång bra länge och det var en som var så full så ögonen stod fan åt varsit håll, den andra grät och den tredje sprang omkring haha ja.. 




Efter ett tag så tog vi våra ben och promenerade tillbaka till torpet igen.. stannade till vid något slags hus där det var en väldigt gammal säng! haha ja bara jag och Serbasti som förstår det där ;P Kom hem till Marcus igen och så var festen igång igen men eftersom jag är en Upptagen affärskvinna så var jag nykter HAHA eller nått? näe men ajg var nykter faktiskt ;P Satt och pratade med Johanna ett tag och sen var det Elin och sen Kelly och sen pussa lite på min luigi. Har ingen aning om när vi gick hem för att sova men kanske vid halv ett? Kom hem till Serbasti och började äta mackor sen blev det film men jag somnade nog rätt snabbt.. vaknade imorse och åkte in till stan, träffade mams, fikade, handlade en mössa åt mig själv och sen upp på solbacken och handlade julklapp åt min lillasyster, lillebror och farsan väldigt billiga julklappar dessutom :D Övningskörde hem och det finns idioter som inte kan släppa förbi en när man är nära på att köra i diket men näe.. jaja har varit och handlat på ica nu också.. sockerdricka :) Ikväll blir det film med lillebror och chips! 

JA i övrigt så gick jag och Serbasti UNGEFÄR en mil igår! :D creds till oss! 



Och idag är det Amandas dag, grattis bara ett år kvar!

Nu ska det spelas! Tjing!

Presentation


Frida Lundebring Keinström

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards