Frida LK

Alla inlägg under november 2009

Av L Keinström - 9 november 2009 05:10



Godmorgon?

Ögonenlocken är tröttare än på länge, huvudet spränger och jag fattar noll just nu... Hörde visst inte väckaren imorse och fan vad underbart snäll farsan är..Han hade ställt väckaren på 05:00 för att vakna och se så jag var vaken så han ringde till min lur så jag vaknade till liv så nu är det full fart eller nått.. Har sovit typ 3-4 timmar och tro mig jag ska SOVA inatt får inte sova på dagen för då blir det fan kaos imorgon med... NU ska jag koka ägg och klä på mig det är typ 0,3 grader ute... iaf plus men det är ju inte mycket... Ha en trevlig dag i skolan och såna saker jag lider med er stackare som måste upp den här tiden.. Men man vänjer sig nog. HÖRS!

Av L Keinström - 7 november 2009 18:52




+ Massa skratt med min vän och Jim

+ Hittade Lova mitt bland alla människor

+ Skrattade så både jag och Lova hade ont i magen

+ Massa goda cider

+ Träffade massvis med människor

                    

                                    


- Besvikelse

- Min vän är arg på mig... vilket jag kan förstå ..

- Ner spydd jacka

- Ringde fel människor

- Sa nog fel saker

- Gjorde en del dåliga saker



MEN kvällen var faktiskt riktigt trevlig ändå.. Pratade lite med vem som helst och jag tror fan att jag hann byta bord ja 4-5 gånger under kvällen! Haha Men hade faktiskt en riktigt trevlig kväll dock att det försvann pengar hit och dit och ja gud vet vad men det är såna saker man får ta en del gånger :) NU är det tv för hela slanten skriver mer senare!

Av L Keinström - 7 november 2009 09:40



Hallå där jag skrev ju igår att jag skulle ut och jag gick ut, vilket jag kanske inte alls skulle ha gjort nu när det är dagen efter. Igår blev det en crazy kväll helt enkelt. Träffade Lova och vi kom tydligen jätte bra överens. Jag minns INTE mycket. Min syster sitter framför mig och bara skrattar åt mig för jag är fortfarande full och jävligt bakis på något jävla vänster. Jag är helt fuckad i huvudet. Slut pengar på luren och sen har jag ringt folk så kan ju börja med att säga FÖRLÅT till

- Andreas som jag tydligen ringde (undra vad jag sa och VARFÖR jag ringer honom ;o?)

- Ewelina

- Daniel


Förlåt så hemskt mycket DANIEL du måste nog ringa mig!  


JA sen borde jag säga förlåt till min "vän" alltså verkligen förlåt tusen gånger! NÄe NU Ska jag handla pizza!


Av L Keinström - 5 november 2009 15:04



Sitter och pratar med en tjej hemifrån och det är ett bra tag sen vi pratade.

En snubbe har tydligen kört bil onykter och jag blir så förbannad på det så jag vet inte vad jag ska göra! Har suttit och kollat runt lite och hittade en sida som gör mig riktigt arg eller ja brotten gör mig riktigt arg typ som det här


Brott:

På en väg med mycket trafik vinglade en bil fram och tillbaka och var flera gånger över på mötande trafiks körbana. Andra bilister fick väja för att inte krocka med bilen. En man som åkte i samma riktning (som den vinglande bilen) förstod att det skulle gå illa och ringde SOS. Då inträffar en olycka. En bil som körde i motsatt riktning hann inte väja. I bilen åkte en kvinna och hennes två barn.
 
Barnen fick båda svåra skador, och de förlorade sin mamma. Mannen påstod att han inte hade något minne alls av händelsen, eller att han skulle ha kört över huvud taget.

 
Promillehalten hos honom uppmättes till 2,4.

Straff:

X dömdes för vållande till annans död, vållande till kroppsskada, grov vårdslöshet i trafik, olovlig körning och grovt rattfylleri. Han dömdes till fängelse i ett år och sex månader, betalning av skadestånd på drygt 136.000 kr (varav nästan hälften till ett försäkringsbolag för skadorna på bilen) och 500 kr till Brottsofferfonden.
 
 
         
Blir så arg på såna här saker, visst den här snubben har inte skadat någon annan allvarligt iallafall men jag hoppas att han får ett ordentligt straff!

Av L Keinström - 5 november 2009 13:08



Hallå.

( Det kan bli ett långt inlägg, så läs på egen risk )


Gårdagen var riktigt trevlig! Jag tog ett bad i badkaret och det var väldigt skönt eftersom att jag var seg fortfarande. Snackade lite och sen gick kompis och la sig, jag mådde illa lite då och nu så jag gick och la mig och sen har jag och J legat och pratat... eller ja han har pratat och jag har lyssnat och jag tror faktiskt han behövde få prata av sig lite och det behöver vi alla någon gång! Men det var riktigt skönt att få höra saker ur hans syn och lära känna honom bättre.. Efter ja många timmar med prat då klockan började bli drygt 6-7 imorse så orkade inte mina ögon vara öppna längre så jag låg och blundade och lyssnade... Under tiden låg jag och tänkte på sourcreame&onion chips och jag var verkligen SUPER sugen! 





       




Till slut somnade vi båda två och han har varit och fixat en del saker idag och det behövde han och under tiden så sov jag och det var så där extra skönt under täcket, varmt och bara jaa mysigt.. Kompis låg också och sov och det var så skönt och tyst. Inga hundar som slickar mig i ansiktet eller någon som satt och prata. För en timme sen drog jag hem eftersom han behövde egen tid som det så fint heter och det behöver nog jag med efter allt pratande. 

                          

               

            









Efter att jag har gått hem i SNÖN som jag hatar och suttit ute och vänta på att farsan ska komma hem och låsa upp dörren så har jag äntligen kommit in till värmen. Skickade med pengar till farsan så nu har jag 2liters Cola och Sourcreame & Onion chips. 

                     

                    













Man tror att man känner människor men man gör verkligen inte det. Man känner inte ens dom man tror man känner utan och innan, det är något jag har lärt mig efter den här natten och det stämmer så bra.

Av L Keinström - 1 november 2009 00:16



549 dagar - 18 månader - 1½ år

 

 

 

Det är lång tid.. väldigt lång tid utan dig.

Jag saknar dig och det vet du om, jag vet

inte om du kanske lyssnar på det jag säger

när jag pratar med dig? Förhoppningsvis

så gör du det. Du är en underbar person.

Men ja du vet allt det där redan.. du är

min ängel, min sångfågel, min vän.

jag saknar dig så det tar ont i hela

kroppen.


felle

Jag älskar dig Felle!

Presentation


Frida Lundebring Keinström

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards