Frida LK

Alla inlägg den 13 november 2009

Av L Keinström - 13 november 2009 16:08




Hallå IGEN..

jag tog min lagade mobil och gick upp till centrum och lyssnade på musik och känslan att det dunkar i musik när man är ute och går var så himla skönt eftersom jag inte har lyssnat på musik på ett bra tag eller ja alltså när jag är ute och går. Gick och gjorde ett ärenden och träffade två polare, stod och snacka lite skit, köpte cigg och sen hem igen. Känner mig full av energi och har tryckt i mig en varm macka men är FORTFARANDE hungrig.. väntar på att L ska höra av sig om hon nu hör av sig? annars får jag höra med någon annan haha som om jag har många vänner ;P näe men :) Tänkte dela en liten hemlighet för er få som läser ; 


Jag har pojkvän

Han frågade chans på mig idag och vi ska vara ihop i en vecka

sen får vi se om det funkar ;)

NU undrar ni säkert VEM det är och det är den här snubben

  

Två år sen


Av L Keinström - 13 november 2009 10:50



HALLÅÅ DÄRR:..

jag sitter och sjunger för mig själv för att jag har energi och jag borde inte ha sån här energi. Gårkvällen blev maxad på alla möjliga sätt! Dock så blev jag lite sne där en stund men sen hoppade jag iväg och skrattade åt småsaker :) Och vet ni vad!? Vi somnade riktigt tidigt faktiskt eller nej inte tidigt men jämfört med dom två tidigare kvällarna/nätterna så var det tidigt... jag hörde väckaren imorse och kollade och bara åhhh 05:00 fan jag kan sova ett tag till.. och nog kunde jag det blev väckt idag igen och fick höra " Du måste iväg NU NU NU NU " jag softade och bara LUGN haha typiskt mig men upp och hoppa och så säger människan som ligger i sängen " Jag ska sova några timmar till, riktigt skönt " BARA för att jävlas med mig haha så TYPISKT ! 

             

             

                   

Kom på jobbet och min kära FADDER jobbade själv idag och jag själv.. riktigt skönt faktiskt att bara gå omkring sjäv och fixa och mixtra haha. Tiden bara sprang iväg och så var det TIO minuters rasten men jag var lite upptagen så den blev lite försenad haha. Vid tio tiden kom G och vi gick på rundvandring och kollade in grejerna VÄRSTA tvättmaskinen inte så konstigt jag jobbar ju på ett tvätteri men ändå :D HAHA .. kom mig iväg först halv elva men det gjorde inget och nu har jag ätit en liten lax bit och funderar på om jag ska duscha NU eller om jag ska sova först och det låter nog åt att sova en stund om jag nu får ro till att göra det.. jag känner mig JÄTTE stressad men jag ska inte göra ett skit! Näe det här blev ett långt inlägg men eftersom att jag typ bara skriver ett inlägg per dag så blir dom lite längre. TJINGELING!

Presentation


Frida Lundebring Keinström

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards