Frida LK

Direktlänk till inlägg 24 november 2009

bara min!

Av L Keinström - 24 november 2009 22:21



hallå!


Har varit i norrtälje idag och handlat en julklapp till lillebror, riktigt skönt att det är bortgjort eller ja en sak klar.. sen handlade jag lite till mig själv också, blev ett vitt linne med knappar på.. hur skönt som helst och sen en ögonskugga, en ögonbrynspenna och cheeseburgare på donken! LOVEIT!... och ja justja här i rimbo... när jag går i min egna lilla värld och ska möta upp lillasyster så har SUBWAY kommit till rimbo så nu kan ni ge er fan på att jag kommer vara fetare än fetast när jag kommer hem!  Var hos syster en sväng och käkade mat och sen gick jag till min galning så..

  

  



ikväll har jag myst med min galning! Och bara myst , myst och myst lite mer. ätit godis och druckit cola. Har även försökt få tag på en människa ÄNNU en dag men tror du att det har gått? NEJ inte fan har det gått... eller jo tidigare idag gick det alldeles utmärkt men nu är den äckliga mobilen avstängd och jag har just lugnat ner mig men för en liten stund sen skulle jag kunna kasta in den här datan i väggen, eller ja vad som helst iprincip. SÅ imorgon eller ja innan helgen.. innan fredag morgon ska det här vara bortgjort då ska jag ha träffat denna människa och händer inte det så får människan skylla sig själv helt enkelt! SÅ nu fick jag ut en del saker.. min galning håller på att sminka sig för att hon ska gå över till sin framtida man´HAHA.. jag ska se brother & sisters och sen sova. Imorgon blir det att baka tror jag och vindrickning! HUR mysigt som helst.. men men ska se tv nu så vi hörs... PUSS på MIN galning.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av L Keinström - 2 december 2018 20:13

6 månader har gått sen vi sa hejdå. Det värsta hejdå i mitt liv. För vi var där tillsammans, bara du och jag som hade tiden att prata och skratta. Tiden att förlåta varandra innan du tog ditt sista andetag. Paniken som jag kände då fick mig att spr...

Av L Keinström - 10 juli 2018 23:56

Det är som ett stormigt hav.Ibland slår det till så kraftigt och plötsligt och lika plötsligt blir det lugnt igen. Lugnet har jag inga problem med, det är de kraftiga.Vet bara inte riktigt hur man ändrar vädret mitt i en storm.Tills dess att jag ve...

Av L Keinström - 22 juni 2018 00:04

    För precis ganska exakt fem år sedan så gav vi varandra en godnattkram och pussades som vi brukade göra. Du bad mig att väcka dig för du skulle och jobba. Självklart gjorde jag det. Jag försökte iaf.  Tänk om vi hade vetat kvällen innan att d...

Av L Keinström - 27 augusti 2017 14:14

Ibland så är inte saker rätt.Rätt ofta, men ibland är det mer än inte rätt, mer än fel. Men jag är glad och tacksam över alla råd du gett mig, verkligen tack! Men det gör mig väldigt ledsen att din lilla tjej inte får växa upp med dig, samti...

Av L Keinström - 10 augusti 2017 16:30

      Oj vad vi hade firat om du hade varit här! Tack för att du för 7 år sedan idag gjorde min jobbiga dag till en helt underbar dag, en dag jag får minnas med glädje varje år, så länge jag lever.Jag är dig evigt tacksam för allt Emma! ...

Presentation


Frida Lundebring Keinström

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards