Frida LK

Direktlänk till inlägg 22 november 2009

Söndag

Av L Keinström - 22 november 2009 13:42

(kan bli ett långt inlägg)


Hej hopp!

Jag är en pigg och glad prick idag... gårdagen var spännande HAHA på något jävla vänster så blev den lite små spännande... jag hade så sjukt ont i fötterna så jag höll på att dö... till slut tog jag av mig skorna och gick i strumpor bara.. haha ja.. jag och min galning gick till kentas först vid halv tio.. jag tog en cider och min galning tog en öl.. eller ja jag bjöd henne så snäll som jag är ;P haha ... sen gick vi hemåt men gick förbi Andreas ;S tur som var så slapp jag gå ända in till honom.. Marcus kom ut och gav mig en kram istället.. hade varit kul att umgås lite mer men jag är ju en upptagen kvinna ;) haha efter att vi snackat lite lyckades jag tappa bort min galning på något jävla vänster.. 

   

    

   

Sa hejdå till marcus som snabbast och sprang hem till henne men då var hon inte hemma och jag behövde en toalett så jag gick ner till Jerry och frågade om jag fick låna toaletten och självklart fick jag det :D Men då blev toaletten upptagen så jag sprang omkring och pratade lite snabbt med Jerry och sen sprang jag nere i källaren för att leta min galning.. till slut hittade vi varandra och jag lånade toaletten hemma hos henne istället. Gick över med henne till hennes vän men ingen var hemma så jag gick hem med henne igen och hon lovade mig att stanna hemma... så jag gick vidare till en annan polare och satt och prata lite och sen börjar min telefon gå i varv.. det ringde och sms efter sms.. lite jobbigt faktiskt.. så var det min galning som hade ringt så jag ringer upp och DÅ ÄR HON I CENTRUM och hon vägrar säga VEM hon är hos.. haha jassi.. somnade och vaknade hela natten men jag klagade inte direkt ;P En av mina polare är min idol! haha inatt när jag skulle ut och röka sitter han i tvrummet med solglasögon och nå rosa på huvudet.. bild kommer senare =) jaja så imorse drog båda mina polare och jag fick en extra nyckel så jag kunde sova vidare... jag gick och handlade och sen badade jag och sådärja så somnade jag HAHA mycket mysigt, diskade och sen kom Birgitta och hämtade mig =) Nu har jag skrivit brev till min brevvän och ska nog vika mina kläder! TJINGELING

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av L Keinström - 2 december 2018 20:13

6 månader har gått sen vi sa hejdå. Det värsta hejdå i mitt liv. För vi var där tillsammans, bara du och jag som hade tiden att prata och skratta. Tiden att förlåta varandra innan du tog ditt sista andetag. Paniken som jag kände då fick mig att spr...

Av L Keinström - 10 juli 2018 23:56

Det är som ett stormigt hav.Ibland slår det till så kraftigt och plötsligt och lika plötsligt blir det lugnt igen. Lugnet har jag inga problem med, det är de kraftiga.Vet bara inte riktigt hur man ändrar vädret mitt i en storm.Tills dess att jag ve...

Av L Keinström - 22 juni 2018 00:04

    För precis ganska exakt fem år sedan så gav vi varandra en godnattkram och pussades som vi brukade göra. Du bad mig att väcka dig för du skulle och jobba. Självklart gjorde jag det. Jag försökte iaf.  Tänk om vi hade vetat kvällen innan att d...

Av L Keinström - 27 augusti 2017 14:14

Ibland så är inte saker rätt.Rätt ofta, men ibland är det mer än inte rätt, mer än fel. Men jag är glad och tacksam över alla råd du gett mig, verkligen tack! Men det gör mig väldigt ledsen att din lilla tjej inte får växa upp med dig, samti...

Av L Keinström - 10 augusti 2017 16:30

      Oj vad vi hade firat om du hade varit här! Tack för att du för 7 år sedan idag gjorde min jobbiga dag till en helt underbar dag, en dag jag får minnas med glädje varje år, så länge jag lever.Jag är dig evigt tacksam för allt Emma! ...

Presentation


Frida Lundebring Keinström

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards