Frida LK

Direktlänk till inlägg 21 oktober 2009

Aldrig mer!

Av L Keinström - 21 oktober 2009 21:52


 


Huvudvärken spränger.

Även om jag trodde att jag hade slutat bry mig om dig.
Även om jag trodde att jag inte älskade dig längre.
Så har jag just insett att jag faktiskt brydde mig fortfarande
bara lite men jag brydde mig och att jag faktiskt älskade dig.
Men nu är allt det borta jag lovar dig att jag kommer aldrig
mer bry mig om dig eller älska dig på något sätt!
Du är så feg, så himla feg och det är ni allihopa.
För OM jag nu är så himla dålig och har ljugit och gjort fel
som ni nu påstår så kan ni iallafall säga varför jag är dålig,
vdd jag har ljugit om och vad jag har gjort för fel?
Ni är fega och för inte så kort stund så älskade jag er allihopa.
Ni vill att jag ska flytta hem och byta efternamn men bara för att
JUST NI vill det så gör jag tvärtemot, jag stannar och skriker
ut mitt efternamn och det kommer jag fortsätta att göra!
 
Ni kan be mig dra åt helvete, berätta hur dålig jag är och hata mig.
MEN att DU av alla går genom en så liten människa som inte ens börjat
leva sitt liv är ja vad är det, FEGT !
 
 
En sak som är säkert är att den dagen ni har slutat andas, nog för att
det kommer ta lång tid, som en mycket klok människa sa. Ni kommer leva
ett väldigt långt liv så ni kan fortsätta vara ondskan själv!
Men då den dagen kommer så kan jag LOVA er att jag inte kommer att
gråta på era begravningar! Jag kommer vara den som står där och ler
och njuter av livet som ALDRIG förr.

X
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av L Keinström - 2 december 2018 20:13

6 månader har gått sen vi sa hejdå. Det värsta hejdå i mitt liv. För vi var där tillsammans, bara du och jag som hade tiden att prata och skratta. Tiden att förlåta varandra innan du tog ditt sista andetag. Paniken som jag kände då fick mig att spr...

Av L Keinström - 10 juli 2018 23:56

Det är som ett stormigt hav.Ibland slår det till så kraftigt och plötsligt och lika plötsligt blir det lugnt igen. Lugnet har jag inga problem med, det är de kraftiga.Vet bara inte riktigt hur man ändrar vädret mitt i en storm.Tills dess att jag ve...

Av L Keinström - 22 juni 2018 00:04

    För precis ganska exakt fem år sedan så gav vi varandra en godnattkram och pussades som vi brukade göra. Du bad mig att väcka dig för du skulle och jobba. Självklart gjorde jag det. Jag försökte iaf.  Tänk om vi hade vetat kvällen innan att d...

Av L Keinström - 27 augusti 2017 14:14

Ibland så är inte saker rätt.Rätt ofta, men ibland är det mer än inte rätt, mer än fel. Men jag är glad och tacksam över alla råd du gett mig, verkligen tack! Men det gör mig väldigt ledsen att din lilla tjej inte får växa upp med dig, samti...

Av L Keinström - 10 augusti 2017 16:30

      Oj vad vi hade firat om du hade varit här! Tack för att du för 7 år sedan idag gjorde min jobbiga dag till en helt underbar dag, en dag jag får minnas med glädje varje år, så länge jag lever.Jag är dig evigt tacksam för allt Emma! ...

Presentation


Frida Lundebring Keinström

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards