Frida LK

Alla inlägg den 2 oktober 2009

Av L Keinström - 2 oktober 2009 08:19




Jo jag har funderat på en sak ett bra tag nu och det är killar. Liksom varje tjej vill ju ha en kille eller ja tjej om det är så och tvärtom :) Började tänka på filmen "dumpa honom" och liksom varför ska det alltid vara killen som ska höra av sig? varför ska tjejen sitta och vänta som en annan idiot? Haha det är lite roligt att jag skriver det här när jag skrev ett inlägg igår om att inte döma folk men. Jag förstår inte det där, en tjej kan göra sig hur fin som helst alltså verkligen superfin och har typ lagt ner hela sin själ i sitt utseende JUST den kvällen bara för att få gå ut och vara fin. Men när hon väl är på krogen så kommer det fram någon ja ursäkta men Idiot som hälsar men tittar inte henne i ögonen utan på hennes BRÖST. jag tycker det är fel, liksom ja men tack för att du tycker om mina tuttar men min tuttar är inte hela jag precis? Ja, och det finns flera hundra tals bra killar som verkligen är bra och inte bara vill ligga. Visst det är väl härligt att ligga också men jag tycker iaf att det är så mycket bättre att bara få känna sig trygg och få närhet i en längre tid än att slita av sig kläderna och bara göra det. Och ni som känner mig och läser det här skrattar nog nu för det är kanske så jag har gjort förut men just inom det här området så har jag faktiskt förändrats. Jag har verkligen funderat på hur killar tänker och jag skulle så gärna vilja veta! 

Presentation


Frida Lundebring Keinström

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards