Frida LK

Direktlänk till inlägg 27 april 2009

kort helg.

Av L Keinström - 27 april 2009 13:30


Känns verkligen som att helgen har varit hur kort som helst, i fredags så var det ju natprov och de gick åt helvete både för mig och Ewelina.. Vi gick in till stan möte upp T och tog de lugnt vid älven. Jni bjöd mig på lunch och vi käka tillsammans med Daniel och Nadia :) Mycket trevligt, sen drygade vi runt och solade tror jag? jo det gjorde vi! Sen så gick vi upp till Erikslid och började grilla och drack och hade riktigt kul! Tack för en lyckad och underbar kväll vänner! :D .. Jag, Daniel och Anna tog taxi in till stan, sprang upp till mig och tog på mig andra kläder och sen begav jag och daniel oss till Calles. Vi drack och skrattade och jag hade verkligen kul! Träffade J,A,F och vi tjollrade på! Träffade även lill S :) Hade väldigt kul tills Daniel var borta, ja.. han var fullast i stan och de slutade med att jag och F hjälpte honom i en taxi, jag och F fortsatte till Olles men F kom inte in så vi gick hem till mig och tog det lugnt och låg och pratade..


I Lördags väckte F mig klockan 9 på morgonen, mycket bra tid? , gick och duschade och möte upp Ewelina och Flisan, gick runt på stan och shoppade, jag och Ewelina åkte bil med hennes helt galna kusin " jag spottar i min bil hur mycket jag vill,. iaf på insidan" haha .. tog oss en återställare så jag blev faktiskt människa igen, mycket skönt och en väldigt bra dag:) Ewelina skulle och festa så jag tog mina ben och gick hem till J och pussade på min prinsessa i flera timmar! Ewelina kom dit och vi satt och pratade, mycket skönt! J och jag gick hem till mig och sen försvann J och jag somnade..


Och igår var Ewelina bakis och det var verkligen skönt att HON var bakis och inte jag, jag njöt av att det inte var jag som hade dunkande huvudvärk, spya upp i halsen och så, haha låg och solade och bara njöt av livet! Låg på VÅRAN bakgård och tog de lugnt, sen kom D förbi och han tjockade sig och jag också lite iaf, tvättade och duschade igår och tog en promenad till akuten, det är ju alltid SUPER kul... fick rum vid 10 tiden och det var ett jävla liv eftersom de var familjebråk och en tant fick en stroke... herregud, vid 01:40 kom läkaren och sa inte så speciellt mycket, fick en spruta på stjärten, gjorde faktiskt riktigt ont! låg och halvsov tror jag? till halv 5 och då blev jag hemskickad, skyndade mig hem och somnade vid halv 6 imorse, och nu är jag på skolan, jag mår illa och fryser och jag mår inte alls bra! Vill bara hem och pricken på i:et är att de regnar ute.. men men nu ska jag göra något? vad vet jag faktiskt inte men men, ikväll blir det film! Det är mysigt att se film när de regnar! :D Aja nu ska jag återgå till inget alls! Ha de bra !


Dåra-FuckiFucki-ToppenToppen-Idiot-Tingtjong plingplong Pusshej!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av L Keinström - 2 december 2018 20:13

6 månader har gått sen vi sa hejdå. Det värsta hejdå i mitt liv. För vi var där tillsammans, bara du och jag som hade tiden att prata och skratta. Tiden att förlåta varandra innan du tog ditt sista andetag. Paniken som jag kände då fick mig att spr...

Av L Keinström - 10 juli 2018 23:56

Det är som ett stormigt hav.Ibland slår det till så kraftigt och plötsligt och lika plötsligt blir det lugnt igen. Lugnet har jag inga problem med, det är de kraftiga.Vet bara inte riktigt hur man ändrar vädret mitt i en storm.Tills dess att jag ve...

Av L Keinström - 22 juni 2018 00:04

    För precis ganska exakt fem år sedan så gav vi varandra en godnattkram och pussades som vi brukade göra. Du bad mig att väcka dig för du skulle och jobba. Självklart gjorde jag det. Jag försökte iaf.  Tänk om vi hade vetat kvällen innan att d...

Av L Keinström - 27 augusti 2017 14:14

Ibland så är inte saker rätt.Rätt ofta, men ibland är det mer än inte rätt, mer än fel. Men jag är glad och tacksam över alla råd du gett mig, verkligen tack! Men det gör mig väldigt ledsen att din lilla tjej inte får växa upp med dig, samti...

Av L Keinström - 10 augusti 2017 16:30

      Oj vad vi hade firat om du hade varit här! Tack för att du för 7 år sedan idag gjorde min jobbiga dag till en helt underbar dag, en dag jag får minnas med glädje varje år, så länge jag lever.Jag är dig evigt tacksam för allt Emma! ...

Presentation


Frida Lundebring Keinström

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards