Frida LK

Alla inlägg den 1 april 2009

11

Av L Keinström - 1 april 2009 17:13


Kanske inte så passande att skriva allt i samma inlägg men va fan

Jag älskar mitt liv, det är som en lek, kurragömma, eller hur det

stavas. men det är så. Man leker och livet är underbart bara det

att ibland måste man gömma sig en liten stund, några minuter och

ibland några timmar men jag älskar livet...


och hej och hå! Nu ska de bli snusförbud i centrum? HAHAHAHHAHA

Haha snyggt aprilskämt norran !



Jag saknar dig som ingen annan.

Av L Keinström - 1 april 2009 15:51


Länge sen jag skrev men jag har ju som sagt ingen dator..

Har praktik på MQ, kom och hälsa på vetja ? .. haha, dom

är iaf super trevliga där! Så det kan inte bli så mycket bättre

förutom att det skulle ha funnits mer saker att göra men

vad fan jag ska inte klaga :P Just nu är jag hemma hos mams.

Har duschat och ska hämta alla mina saker och så. Igår var det

då en kille som var och kolla på lgh och hej och hå så gick min

nyckel till lgh sönder när jag skulle visa tvättstugan! Haha.. så

jävla ja jag vet inte, en ny nyckel kostade 226 kronor, fick en

chock när jag hörde priset men men. Och ja jag har det ena

och det andra, Folk börjar vara efter fel människor känns det

som ja ingen fattade det där men vad fan!


Tänkte bara säga att jag och Daniel har mycket roligare liv än

elin och anna! HAHA

Presentation


Frida Lundebring Keinström

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards