Frida LK

Alla inlägg den 28 april 2008

Av L Keinström - 28 april 2008 17:44


     

Ett tag sen jag skrev nu.
Har inte ens nämt nånting om min födelsedag har jag just märkt, har fått en mobil och pengar som tyvärr är slut och lite små saker och tårtor och lite annat ! :)  hade riktigt kul i fredags när jag och linda var på ungdomsgården i byske! haha  sen i lördags grillade nadia,danne,linda och jag här hemma. hade riktigt kul då också och hur gott som helst med att grilla hamburgare ute!  Och igår låg jag mest i sängen, har börjat se den dära Da vinci koden, lite seg och så ibörjan men har inte sett klart den så det blir väl att se den klart nån dag också. Jag och Karre har på något sätt lyckats, förstår faktiskt inte hur men.. tydligen så kan allt hända.. Ska käka middag nu och sen se oc sen får jag se hur sent det blir, om jag ska till lindis eller inte, och imorgon ska jag sova hur länge som helst och sen in till stan.



 



 



  

  

  

+

Du får mig att må bra.

Presentation


Frida Lundebring Keinström

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards