Frida LK

Alla inlägg den 20 april 2008

Kul

Av L Keinström - 20 april 2008 14:46

  

  

Länge sen jag hade så här kul !
Elin, Sara, Karre och jag var hemma hos Elins pojkvän =)

Såg körslaget, spelade kort, drack och pratade !

vid 11 kom Daniel och vi satt och spela kort och allt det där vid 12 gick jag Elin och Daniel ut, Sara och Karre är för små :D :D haha, hur kul som helst där ute!  Träffade massa folk som jag inte träffat på länge och Nicke är en rolig sak :D haha , vid två gick jag och daniel och beställde mat på frasses och på något jävla vänster så kom vi hem till elin klockan 3 , fattar inte hur det kan ta så lång tid att gå men hahah ! .. när vi kom hem var daniel rätt så full och klättrade ut på taket, pratade om nå fotbollslag, somnade med mat hela käften, och massa andra saker :) haha .. Nu har jag städat och varit ute och gått med Daniel =) Nu ser det inte så jävla stökigt ut längre =)


Elin, Daniel, Sandra, Frida, Caroline och Sara tack för sällskapet !



Im just fine because of you :D



Presentation


Frida Lundebring Keinström

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards