Frida LK

Alla inlägg den 27 januari 2008

Av L Keinström - 27 januari 2008 13:54

..

Har haft lägenheten sen i torsdags, riktigt skönt att vara borta ett tag, och slippa tjatet där hemma :) .. Igår kom Christoffer vid 6 tiden , riktigt mysigt ;) .. Linda kom vid kvart över 6 .. då gick vi och träffa Dan och köpte cigg ;) .. Christoffer drog och träffade några av sina kompisar vid halv 9 .. och jag och linda spelade kort och drack medans vi satt och väntade på Dennis och Jessica.. Dom kom vid halv 10 eller något sånt där och så drog vi till Emmas fest.. trevligt.. Christoffer och hans två vänner kom förbi ett tag men drog lika fort.. vid halv 12 fick vi skjuts av Dennis och Jessica till max.. det var dock HELT dött.. så vi gick in mot stan för att sen fortsätta till lägenheten ;) .. på vägen träffade vi Hanna och Ana.. och Ana var rätt ryckande.. så jag fick ett nytt namn,: EMIL .. vet inte VAR hon fick det ifrån men innan vi gick där ifrån fick hon ett nytt namn av mig,:ANDERS .. haha =) ,.. Fick mig många skratt som jag alltid fått när man är med dom :) .. Kom hem och Linda somnade ganska fort dock i SOFFAN :O förstår inte varför meen ;) .. satt vid datorn ett tag sen gick jag och la mig.. nu sitter jag här ska snart gå till bion och se någon film " Guldkompassen " inte min smak av film men mamma blir nöjd om jag kommer dit ! .. Såå tack Elle för lånet av lägenheten, jag lånar den gärna fler gånger ! :) <3

och tack christoffer för att du kom ;)

Presentation


Frida Lundebring Keinström

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards