Frida LK

Alla inlägg den 1 januari 2008

Av L Keinström - 1 januari 2008 19:27

Okej, kul och lärorik dag/kväll eller något.
Jag tog det lugnt ungefär hela dagen, riktigt skönt..
Men eftersom att jag tog det så lugnt som jag tog det så fick jag stressa i slutet, kastade i mig maten. Mamma skjutsade upp mig till Linda och jag stressar på Linda som fan för att vi ska hinna med 17.40 bussen, vi är på busstationen innan 17.40 men bussen kommer inte, jag ringer hem till min mamma och mamma läser nånstans att bussarna slutade gå 15.30 för det är nyårsafton..Så jag får panik för vi fick oss inte till stan, men tur som jag och linda har så skjutsar hennes morsa oss till stan. Hon skjutsar oss till sjungande och där väntar Jennifer, Jossan, Sandra och Petra på oss.. Vi går in på festen och börjar festa, slutade med att det spårade, Polisen kom och alla blev som tokiga, kul kul... Det är självklart jag som öppnar dörren och står där och pratar med dom.. Slutar med att Alla drar där ifrån, Jag och Linda börjar gå.. sen kommer Jenny, Sara och Carro.. Carro är inte lycklig .. Grisarna tog hennes sprit ! HAHA stackarn ;) Vi går in mot stan, och vi Pysket kommer Daniel fram,, haha passade ganska bra =) ;) .. iaf så går vi .. jag och Linda går våran egen väg eftersom Daniel blev så förbannat konstig som alltid i fyllan.. Jag och Linda sätter oss på en stentrappa och väntar på bättre tider typ.. :/ .. Men sen går vi in och värmer oss, och så ringer Matilda och vi ska träffa henne vid Mcdonalds... Jag och Linda går dit, Sen kommer Cissi springandes HAHA och gud vad jag skratta.. jaa iaf,.. Jag , Linda, Matilda, Cissi, Felicia, Jonte, Nisse , anna och två andra efterblivna jävlar ;) Vi ska gå till brogrillen och ringa när vi är där, Vi går dit allihopa och ringer, då ska vi gå till Sunnanå kiosken. Och vi börjar gå, alla tjejer klagar på att det är kallt och att vi behövde en toalett. Vi kommer till Sunnanåkiosken och dom är borta vid lejonströmsbron och dom är ute.. HERREGUD :S .. jag , Matilda och Linda vänder om, och vi far till en fest på atorp.. Får skjuts att matildas låsaspappa Mats och så kommer Tobbe och möter oss och vi kommer till den festen 23.55 Haha helt jävla otroligt, men men sen kommer polisen IGEN .. Jag och Matilda hade varit ute och lämnat Linda så vi var redan ute och såg när polisbilen kom, och min väska var där inne, så det var bara att gå in och hämta den.. ena polisen känner igen mig och säger, " jasså är du här du ;) ? Du är överallt ikväll " .. jag bara Japp, jag har ju mina ben ;) haha .. då säger han ja vad skönt jag har då min bil jag " .. jävla pucko :D haha.. jaa men Jag Matilda Tobbe Ida Isabelle Mickan och Lina går in på festen igen och fortsätter dricka efter att polisen åkt iväg.. Mickan Isabelle och Ida försvann nånstans var minns jag inte riktigt, så det var jag Tobbe Ida och Matilda kvar och massa annat folk då.. Jag och Matilda kom väl hem 03.15-03.30 eller något sånt.. och jag somnade direkt..  och idag är det den värsta dagen i mitt liv, har träningsvärk i mina ben i SINNE, och har ont i hela kroppen, mår illa, ont i huvudet och helvete vet vad.. Men nu är det 2008 och det känns verkligen toppen att börja det nya året men att må som jag gör, men mitt eget fel ;) haha ..

Tack Matilda för att du bjöd oss till festen som tyvärr spårade totalt :*
Och Tack Tobias för att du bjöd oss till festen och för allt <3



Jakob Karlsson  / Tobias Dackenberg Hedmark .
I really miss all the good times we had together

Presentation


Frida Lundebring Keinström

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards