Frida LK

Alla inlägg den 2 september 2010

Av L Keinström - 2 september 2010 21:15





 
Jag är död, trött, vill sova sova sova sova.

Tagga för imorgon.. Smekmånad med min fru! Helt underbart... jag längtar! 



Har värsta problemet här hemma.. min dosa till boxern är helt borta.. jag hittar den inte... När jag somnade igår la jag den på bordet.. När jag vaknade var min ytterdörr olåst och jag låste den igår.. men jag brydde mig inte, var alldels för trött för att orka bry mig. När jag kom hem idag och skulle se tv var dosan borta... jag har letat ÖVERALLT och så ringer jag T för att han ska trösta mig över att jag inte kan se tv.. och vad gör han? JO han skrattar åt mig :( Buhuuu .. Så med andra ord tror jag att jag har gått i sömnen inatt... eftersom dörren var olåst och tvdosan är helt borta...KUL!!!!!! Näee nu ska jag ut och röka och sen sova... Godnatt!!!!!




Jag saknar min värld!

Presentation


Frida Lundebring Keinström

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards