Frida LK

Alla inlägg den 13 april 2010

Av L Keinström - 13 april 2010 22:38




En underbar dag!


Åkte in med Anne imorse till stan.. supersnällt att jag fick åka med dig! =D Bestämde att jag skulle vara på parkeringen vid danderyd 17:00 så vi kunde åka hem tillsammans. Åkte till Östermalm och väckte Lovisa och sen iväg på hennes ärenden och efter det blev det att springa i skogen och leta efter min jacka, väska och påse... Gissa vad jag hittar? Det mest oviktiga PÅSEN! Men jag fick mina kläder iallafall? 



Jag och Lovisa åkte in till stan väntade på Lovisas vän som hon skulle luncha med. Efter dom hade lunchat klart så åkte vi till Djurgården och njöt av det underbara vädret med god dricka till! HELT UNDERBART!






Tog tunnelbanan och till danderyd... var det någon Anne där? NEJ inte det.. efter 40 minuter hoppade jag på bussen och det visade sig att Anne varit tvungen att åka hem tidigare och eftersom jag inte hade någon mobil då så kunde inte hon ringa mig.. men men jag tog mig hem och nu har jag en MOBIL!!!! Näe nu ska jag se Chrstine och sen sova.. 



Anne är lite små full eller något liknande just nu tror jag!


Presentation


Frida Lundebring Keinström

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards