Frida LK

Alla inlägg den 16 januari 2010

Av L Keinström - 16 januari 2010 00:02



Jag, farsan och Lena har suttit och pratat om bankrån och det är faktiskt riktigt intressant! Liksom hur länge har dom planerat själva rånet? Hur har dom planerat det? och såna saker. Och hur dumma en del kan vara, som när dom ringer varandra varannan minut med samma nummer. Jag skulle faktiskt vilja vara med och planera ett rån, bara planera inte utföra det.. dels för att det är dumt att stå där och skaka och sen pissa ner sig eller något liknande.. vore ju rätt dumt.

   


  


SEN en annan sak är min älskade farsa som verkligen inte kan dricka alkohol. Eller jofan han är en jävel på att dricka men han vet inte hur han ska hantera det. För ja kanske 4 veckor sen kräktes han (för er som bryr er) men då var det för att han hade ätit lakrits. För ja 2 veckor sen samma sak igen men då var det för att han hade ätit för mycket mat. Nu samma sak idag igen. MEN idag var det för att han hade ätit chili. Det är helt otroligt! Jag säger det varje gång det händer att det är ALKOHOLEN. Vin och virre och så blandas det och sen mängden men inte är det därför, inte enligt honom iallafall och varje gång blir jag lika irriterad över att han ALDRIG lär sig men men jag älskar honom ändå

Presentation


Frida Lundebring Keinström

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards