Frida LK

Alla inlägg under augusti 2010

Av L Keinström - 7 augusti 2010 12:08




Borta bra men hemma bäst?

Men vad är hemma och vad är borta?



Igår blev det lunch med D1 och Elin på ainas, väldigt trevligt fortsatte dagen med att göra stan osäker med ML och Lindis... hem en sväng och hämta medicin och byta kläder i Byske och sen sätta sig på bussen tillbaka till stan och hem till Lindis. Kvällen spenderades med Lindis, ML och Kajsa.. Hade faktiskt riktigt trevligt där ett tag.. Man kan faktiskt ha kul utan alkohol! Jag och Lindis tog cykeln vid 11 tiden och cyklade ner för att lyssna på Hat over hills eller vad dom nu heter... två gamla klasskompisar och en till.. Dom är sjukt bra! Träffade massor med folk sen förut och det var riktigt trevligt. Hem och dela säng med Lindis... porrigt ;) 




vaknade upp imorse och jag tog nog medicinen försent igår eftersom jag var så otroligt seg.. Men men NU är jag iaf i Byske igen och ska dra ner på stranden med min bror tänkte jag. 




   


Av L Keinström - 5 augusti 2010 20:25




llllllllllllleeee?





Färden startade som sagt 06:30 imorse.. Nästa färd skulle starta 09:00 men blev försenat till 09:30... "kändisen" brolle satt på andra sidan med sin tjej Petra.. SUCK säger jag bara... visst att man är nykär men helvete man kan väl ändå bete sig? Man behöver väl inte skrika så alla hör och sen ligga över sätena? NEJ det tycker då iaf inte jag! Fick frukost också.. väldigt gott faktiskt! Nästa färd blev med buss och sen blev det att gå och säga Hej mams. sagt och gjort så tog vi en lunch tillsammans.. samma veva hälsade jag på Elin en snabbis. Gick runt på stan och inhandlade lite olika saker och såååå träffade jag min stjärna.. min underbara vackra stjärna! Hela dagen avslutades med middag med TOPZ




    

Av L Keinström - 2 augusti 2010 20:19






Jag blir arg på dig fattar du väl? Jag bryr mig faktiskt om dig och att se dig gå ner dig är inget jag sätter på top10 listan precis. Det går sakta men säkert framåt nu. Imorgon är det som vanligt fabriken på schemat.. Tacka gudarna för att Emma är där säger jag bara! Nu ska jag fan ta och lägga mig i sängen så jag är pigg imorgon!

X

Presentation


Frida Lundebring Keinström

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards