Frida LK

Alla inlägg den 13 maj 2008

Av L Keinström - 13 maj 2008 14:47



Har varit med Nunne idag på byskeskolan. mycket trevligt.

Bara för att vi har slutat där så har dom gjort allt så förbannat jävla fräscht på skolan. Träffade Monica också, riktigt kul, var ett bra tag sen.

Jag och Nunne var och tittade på den översvämade byskeälven., Nu kan man inte ens bada där i sommar utan att försvinna typ.



Väntar på att mamma ska komma hem, har hunnit tvätta tre maskiner med tvätt idag, måste nog hänga upp den sista nu. helt sjukt, 4 flyttkartonger med mina kläder plus att jag inte packat ner dom 3 maskinerna med kläder som jag tvättat idag. Suck - Måste till apun imorgon, måste verkligen dit. då blir mamma glad :) .. Nu ska jag hänga upp tvätten, röka och gå till havet.

  


  

  -


  -


Förlåt att jag inte varit och hälsat på dig på ett tag.

Men du vet, det har ju blivit lite mycket på senaste tiden.

Minnesstund, titta på dig och såna saker.

Så idag kommer jag och hälsar på dig!

Av L Keinström - 13 maj 2008 08:34

    


  

tvätta,tvätta och tvätta :(

    

.

Du var så fin men så annorlunda.

Jag väntade på att du skulle vakna.

Jag väntade på att du skulle andas.





  

Förlåt, jag är rätt töntig ibland,

Förlåt för att jag höll kvar dig så länge.

Förlåt helt enkelt.

Presentation


Frida Lundebring Keinström

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards