Frida LK

Direktlänk till inlägg 16 december 2007

Pain

Av L Keinström - 16 december 2007 22:06

Jag som trodde på dig, men tydligen så svek du
allt som var så bra, du lämnar mig med ett steg nu
Jag lovade mig själv att aldrig bli kär men du var för bra för å va sann.

Vi var vänner, du var allt , jag blev kär men du försvann
jag ville inte bli fäst, men det var inte så lätt
du är underbar och jag vill bara ha mer av dig
jag lovar dig du är den vackraste jag sett och kunnat önska mig
men förhoppningarna var förstora,och dig jag inte ville förlora
jag gjorde det endå och nu mår jag kasst,
jag måste kämpa men jag orkar inte ha de så här jag är fast
mitt hjärta de brinner som aldrig förr, jag önskar de var du som knacka på min dörr, ett förlåt skulle betyda så mycket, utan dig så känner jag mig som ner tryckt. Du kan inte förstå hur det är att ha förlorat dig.

Allt jag vill att du ska komma tillbaka till mig !


I cant let you go. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av L Keinström - 2 december 2018 20:13

6 månader har gått sen vi sa hejdå. Det värsta hejdå i mitt liv. För vi var där tillsammans, bara du och jag som hade tiden att prata och skratta. Tiden att förlåta varandra innan du tog ditt sista andetag. Paniken som jag kände då fick mig att spr...

Av L Keinström - 10 juli 2018 23:56

Det är som ett stormigt hav.Ibland slår det till så kraftigt och plötsligt och lika plötsligt blir det lugnt igen. Lugnet har jag inga problem med, det är de kraftiga.Vet bara inte riktigt hur man ändrar vädret mitt i en storm.Tills dess att jag ve...

Av L Keinström - 22 juni 2018 00:04

    För precis ganska exakt fem år sedan så gav vi varandra en godnattkram och pussades som vi brukade göra. Du bad mig att väcka dig för du skulle och jobba. Självklart gjorde jag det. Jag försökte iaf.  Tänk om vi hade vetat kvällen innan att d...

Av L Keinström - 27 augusti 2017 14:14

Ibland så är inte saker rätt.Rätt ofta, men ibland är det mer än inte rätt, mer än fel. Men jag är glad och tacksam över alla råd du gett mig, verkligen tack! Men det gör mig väldigt ledsen att din lilla tjej inte får växa upp med dig, samti...

Av L Keinström - 10 augusti 2017 16:30

      Oj vad vi hade firat om du hade varit här! Tack för att du för 7 år sedan idag gjorde min jobbiga dag till en helt underbar dag, en dag jag får minnas med glädje varje år, så länge jag lever.Jag är dig evigt tacksam för allt Emma! ...

Presentation


Frida Lundebring Keinström

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2007 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards