Frida LK

Direktlänk till inlägg 22 juli 2011

Jag skulle bara vilja veta.

Av L Keinström - 22 juli 2011 00:30



Det är mindre kul när den man trodde alltid skulle finnas där, den man trodde aldrig skulle vända en ryggen. Gör just det, vänder en ryggen. Det känns, men samtidigt så kanske det inte är något? Jag menar, bara för att man inte svarar i telefonen så betyder ju inte det något? Jag är ju så van vid att hon inte svarar, men det är någonting som inte är som det ska. Jag hatar att inte veta. Inte veta om jag har gjort fel, om jag sagt något fel eller om människan bara helt enkelt är less på mig. Eller om det har hänt något. Jag menar, tänk om det har hänt något? Skulle bara så gärna vilja veta varför. Hade gjort vad som helst bara för att få säga Hejdå. Eller få säga vi ses snart igen. Men nu blir det inte så och det suger. Men jag hoppas att hon vet att hon är det dyrbaraste jag har, att jag älskar henne vad som än händer. Och jag hoppas att hon fortfarande älskar mig också.

 
 
allie

allie

27 juli 2011 18:03

du är bra på att skriva!

http://agapis.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av L Keinström - 2 december 2018 20:13

6 månader har gått sen vi sa hejdå. Det värsta hejdå i mitt liv. För vi var där tillsammans, bara du och jag som hade tiden att prata och skratta. Tiden att förlåta varandra innan du tog ditt sista andetag. Paniken som jag kände då fick mig att spr...

Av L Keinström - 10 juli 2018 23:56

Det är som ett stormigt hav.Ibland slår det till så kraftigt och plötsligt och lika plötsligt blir det lugnt igen. Lugnet har jag inga problem med, det är de kraftiga.Vet bara inte riktigt hur man ändrar vädret mitt i en storm.Tills dess att jag ve...

Av L Keinström - 22 juni 2018 00:04

    För precis ganska exakt fem år sedan så gav vi varandra en godnattkram och pussades som vi brukade göra. Du bad mig att väcka dig för du skulle och jobba. Självklart gjorde jag det. Jag försökte iaf.  Tänk om vi hade vetat kvällen innan att d...

Av L Keinström - 27 augusti 2017 14:14

Ibland så är inte saker rätt.Rätt ofta, men ibland är det mer än inte rätt, mer än fel. Men jag är glad och tacksam över alla råd du gett mig, verkligen tack! Men det gör mig väldigt ledsen att din lilla tjej inte får växa upp med dig, samti...

Av L Keinström - 10 augusti 2017 16:30

      Oj vad vi hade firat om du hade varit här! Tack för att du för 7 år sedan idag gjorde min jobbiga dag till en helt underbar dag, en dag jag får minnas med glädje varje år, så länge jag lever.Jag är dig evigt tacksam för allt Emma! ...

Presentation


Frida Lundebring Keinström

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards