Frida LK

Direktlänk till inlägg 17 juni 2009

Cykeltur 2

Av L Keinström - 17 juni 2009 02:31



Tjo! :)


Idag tog då jag och Nadia våra racercyklar och cyklade runt lite i stan för att sen bege oss till älvsbacka och hälsa på D1. Vi fick tillomed ut han också. mycket trevligt! Vi tog en sväng alla tre på våra superfina cyklar, dock så har jag sämst cykel och D1 har helt klart bäst! Vi cyklade runt och runt lite överallt. Ingen av oss hade tobak så vi försökte verkligen allt tills jag tyckte att vi skulle fara till tuvan. Nadia var inte alls på och tog cykeln och cyklade hem men såna krigare som jag och D1 är så tog vi våra cyklar och cyklade till Tuvan. Kom fram och vi smög faktiskt fram för att inte väcka någon men nej då är S där uppe och hoppar omkring. Så vi gick in och tog oss en cigg av henne och sen ut njöt extra mycke! Sen gick vi in igen och jag var duktigt hungrig så jag börja käka mackor med min ost på och drack apelsinjuice! hur gott som helst. Vi gick till stallet och hämtade ägg till mig, D1 fick gå in och hämta dom eftersom jag inte vågade :P haha la dom i papper och D1 tyckte han var så fruktansvärt smart och la två breve varandra och nyss kolla jag och då har ett av dom äggen gått sönder. GUD föbannat haha ;) Sen gick vi ner och kom kolla på S rum och jag tog en tröja eftersom jag frös så mycket. Sen tog vi våra racercyklar hem igen och nu sitter jag här, klarvaken och har inte ett skit att göra. Måste upp tidigt imorgon eller tidigt ja jag måste upp i tid innan tolv helt enkelt :S ska springa massa ärenden och förhoppningsvis käka lunch med mams! Gud vad jag längtar! Nadia ligger och sover och jag ska ta och spela ett spel eller något liknande. I övrigt så älskar jag min S   TjingTjong! :D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av L Keinström - 2 december 2018 20:13

6 månader har gått sen vi sa hejdå. Det värsta hejdå i mitt liv. För vi var där tillsammans, bara du och jag som hade tiden att prata och skratta. Tiden att förlåta varandra innan du tog ditt sista andetag. Paniken som jag kände då fick mig att spr...

Av L Keinström - 10 juli 2018 23:56

Det är som ett stormigt hav.Ibland slår det till så kraftigt och plötsligt och lika plötsligt blir det lugnt igen. Lugnet har jag inga problem med, det är de kraftiga.Vet bara inte riktigt hur man ändrar vädret mitt i en storm.Tills dess att jag ve...

Av L Keinström - 22 juni 2018 00:04

    För precis ganska exakt fem år sedan så gav vi varandra en godnattkram och pussades som vi brukade göra. Du bad mig att väcka dig för du skulle och jobba. Självklart gjorde jag det. Jag försökte iaf.  Tänk om vi hade vetat kvällen innan att d...

Av L Keinström - 27 augusti 2017 14:14

Ibland så är inte saker rätt.Rätt ofta, men ibland är det mer än inte rätt, mer än fel. Men jag är glad och tacksam över alla råd du gett mig, verkligen tack! Men det gör mig väldigt ledsen att din lilla tjej inte får växa upp med dig, samti...

Av L Keinström - 10 augusti 2017 16:30

      Oj vad vi hade firat om du hade varit här! Tack för att du för 7 år sedan idag gjorde min jobbiga dag till en helt underbar dag, en dag jag får minnas med glädje varje år, så länge jag lever.Jag är dig evigt tacksam för allt Emma! ...

Presentation


Frida Lundebring Keinström

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards